tisdag 2 juni 2009

Träning i Pildammsparken

Nu är jag i Pildammsparken och tränar mina åkare. Är hemma igen om en halvtimme =)

Det fungerade att göra förprogrammerade inlägg. Får kanske se till att alltid ha några på lager så kan man hålla liv i bloggen lättare =) Kom hem från träningen med mina åkare för ca en halvtimme sedan. Det var bara styrkeövningar idag och har de jobbat ordentligt på träningen bör det kännas imorgon eller om ett par dagar. Träningen avslutades med ett varv runt dammen (1,5 km). Det lönade sig att säga åt åkarna att jag förväntade mig bra tider idag på max 7,5 minuter. En kom in på 6,57 resterande inom 7,5 och 8,5 minut. Helt okej tider men de kan pressa sig ännu mer tror jag.
Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har jag just mailat dig, men jag ser att du redan kommit på hur man gör själv. SÅ bra!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera