onsdag 10 juni 2009

Vackert väder idag?

Ikväll är det kval till fotbolls-VM som ska gå i Sydafrika nästa sommar. Sverige möter ikväll Malta och man får hoppas att Sverige gör mål ikväll. Jag är inte superintresserad av fotboll men jag brukar ju titta när det är mästerskap eller kval. Ikväll kan jag dock inte då jag har off ice-träning med mina åkare i Pildammsparken. Får se om jag tränar med dem ivkäll. Jag har gjort det ett par gånger och det är riktigt skoj faktiskt. Det blir ju inte högintensiv träning för en själv då men ganska ansträngande i alla fall. Jag älskar ju hopprepshoppandet, det gör inte de, haha =) Nästsista träningen för mina åkare ikväll, får ta med mig kameran och ta en bild på dem.

Förresten brukar jag läsa Mimmis blogg. Jag har tränat aerobic gymnastics med henne och hon är superduktig! I vilket fall som helst älskar jag hennes söta blå-vita skor som hon har på sig på inlägget "pingis och kladdkaka". Pingis är ju skoj (kladdkaka är gott) men inte trodde man att någon som läser samhällsprogrammet med idrottsinriktning skulle ha förmågan att glömma sina gympakläder hemma =)

Hoppas på solsken idag, det har varit mulet alldeles för många dagar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar