onsdag 10 juni 2009

Welcome back, Sasha Cohen!

Som jag berättade någon gång i februari-mars skulle Sasha Cohen kanske satsa på OS i Vancouver 2010. Nu är det bekräftat! Som jag har hoppats på detta! Jag har alltid känt att hon har lite till att ge konståkningsvärlden lite till. Hon inleder säsongen med att tävla i Trophee Eric Bompard i Paris, en del av Grand Prix-tävlingarna. Det ska bli så kul att se henne tävla igen. Tyvärr får jag väl vänta till OS innan jag får se henne men jag kan ju hålla mig uppdaterad på youtube så länge. Förhoppningsvis kommer människor att lägga ut hennes program där så att man får se hennes återkomst och en del tävlingar innan det blir dags för OS.


Bilden är hämtad från Sasha Cohens officiella hemsida.

Hon har saknat att tävla och hon känner att hon har ett OS till i sig.
Well, we have missed you too!

1 kommentar: